Po co tytul…?

O nic nie prosze … nikogo nie wyzywam, ja w tym ciele tam w sercu tak duzo przezywam… Nie zrozumie tego egoista, ani zaden hipokryta, ze w mojej duszy  juz dawno swiatlo nie wita..
Ktos kiedys sie pojawil zabral wszystko nawet nie wiem kiedy  .. minelo troche czasu ale chyba  ja  juz nie umiem zaufac niestety.  Ktos powie e co tam to nic takiego, jeszcze bedziesz mala szczesliwa  a mi tak kurwa zle..to rozczarowanie sie nazywa..tu sie wszystko urywa..

Published by

Wodospad Slow

Kobieta,ktora mimo owczesnej technologii ma w sobie duzo emocji , i chce je pokazac swiatu :)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s