***********************

I z gory tak juz jest gdzies tam zaplanowane,ze czasem czujesz sie jak bezludek na jakiejs wyspie, chociaz ludzi wokol multum

Ty idziesz dalej , nie porusza CIe ten tlum,

Pelno ich wszedzie, sa jak mrowki chodza w kolko,

A Ty sam/a ze soba mowisz nie dam nabrac sie na to,

Zamykasz oczy wyobrazasz sobie pare pieknych miejsc,ooo jak bardzo chcialabym teraz z mama posiedziec, powiedziec ze ja kocham , powiedziec jej zwykle czesc….,

Piekne dzis niebo takie niebieskie … tylko ten swiat jakis wyblakly….

Tak niby wszystko ok , ale jednoczesnie jakby wszystkie piekna globu wymarly,

Niby kazdy sie usmiecha, mowiac ze wygralismy, ale co takiego ? Zawisc wieksza ktora sie rozwija co u drugiej osoby ? , co wygralismy skoro nawet przecietny czlowiek nie potrafi powiedziec zwyklego sorry…..

********************************************************

Published by

Wodospad Slow

Kobieta,ktora mimo owczesnej technologii ma w sobie duzo emocji , i chce je pokazac swiatu :)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s